Czym jest Saldeo?
Saldeo jest aplikacją on-line (czyli dostępną poprzez przeglądarkę internetową). To platforma do komunikacji oraz przesyłania dokumentów pomiędzy biurem rachunkowym i jego klientami. Dzięki temu biuro ma możliwość rozszerzenia swojej oferty o usługi on-line dla klienta.
Czym Saldeo nie jest?
Saldeo nie jest programem księgowym. Nie jest także księgowością on-line, w takim rozumieniu, że klient rozlicza swoje dokumenty samodzielnie, bez pomocy biura rachunkowego. W Saldeo konto klienta jest przypisane do biura rachunkowego, które go obsługuje i które odpowiada za wykonywanie rozliczeń.
W jakich przeglądarkach można logować się do Saldeo?
Internet Explorer 7 i 8, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari.
Czy można wypróbować działanie aplikacji Saldeo?
Tak. Na stronie jest dostęp do konta DEMO, które pozwala na podgląd działania systemu. Dodatkowo jest możliwość założenia indywidualnego konta testowego – samodzielnie poprzez stronę internetową lub poprzez wcześniejszy kontakt z nami.
Jak chroniony jest dostęp do Saldeo?
Dokładamy starań, aby Saldeo było bezpieczną aplikacją. Baza Saldeo jest zgłoszona do GIODO, gdzie figuruje pod 118724. Dane są zabezpieczone poprzez:
- - szyfrowane logowanie do aplikacji przy użyciu klucza SSL (Secure Socket Layer), dzięki czemu nie mogą być przechwycone i rozszyfrowane przez niepowołane osoby.
- - wyłącznie Użytkownik ma dostęp do swoich danych, za pomocą indywidualnego loginu i hasła do konta.
- - aplikacja jest zabezpieczona przed ewentualną utratą danych Użytkownika – zabezpieczenie polega na codziennym wykonywaniu kopii zapasowych danych.
- - budynek i urządzenia (serwery), na których przechowywane są dane Użytkowników są klimatyzowane, zabezpieczone w monitoring na wypadek kradzieży, czujniki pożaru oraz zabezpieczenie przed spadkiem napięcia w postaci zasilania Serwera z podtrzymaniem bateryjnym oraz generatorowym.
Jakie dokumenty można wystawiać przy pomocy Saldeo?
Saldeo pozwala na wystawianie faktur VAT, korekt, duplikatów, faktur zaliczkowych i faktur Proforma oraz rachunków. Te dokumenty można wystawiać także w innych walutach z automatycznym pobieraniem kursu waluty ze strony NBP.
Na czym polega automatyczne przesyłanie rozliczeń dla klientów?
Do wybranych przez biuro deklaracji z programu księgowego czy Płatnika przygotowywane są analizatory, tzn. biuro dodaje wybrane deklaracje do dokumentów klienta. Pogram rozpoznaje te deklaracje i na ich podstawie uzupełnia rozliczenie klienta oraz przesyła mu maila z informacją od dodaniu przez biuro rachunkowe rozliczenia (z kopią do biura).
Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, chętnie pomożemy. Skontaktuj się z biurem: tel.: 32 723 23 63