Najczęściej zadawane pytania

  • Jak wysłać dokumenty do biura MC-OFFICE paczkomatem InPost?

    Wypełnij prawidłowo formularz bezpośrednio na stronie InPost >>formularz<< a otrzymasz kod SMS / E-MAIL. Przygotuj dokumenty wkładając je do koperty i zaklej ją. Nie musisz jej adresować. Teraz wystarczy ją zanieść do paczkomatu. Odwiedź przy okazji zakupów, spaceru lub tankowania na stacji benzynowej dowolny Paczkomat InPost (wszystkie dostępne są non stop, również w weekendy) lub Punkt Obsługi Klienta InPost. Jest ich ponad 1100 w całej Polsce, a ich lokalizacje znajdziesz na http://www.paczkomaty.pl/pl/dla-ciebie/znajdz-paczkomat 

    Przy nadaniu paczki w Paczkomacie, na ekranie wybierz "nadam paczkę" i kliknij klawisz "mam specjalny kod". Po wprowadzeniu 10-cio cyfrowego kodu otworzy się skrytka. Jeśli rozmiar skrytki jest zbyt mały będzie możliwa zamiana skrytki na większą. Adres MC-OFFICE jest już wpisany w kod, więc by zaoszczędzić Twój czas paczki nie musisz adresować. InPost wyśle do Ciebie wiadomość gdy przesyłka będzie w drodze do MC-OFFICE. Jeżeli nadajesz paczkę w Punkcie Obsługi Klienta po prostu podaj Twój magiczny kod.

    Przy realizacji przesyłki korzystamy z usługi SZYBKIE ZWROTY, która zazwyczaj służy do zwrotów zakupów internetowych, a my tak sprytnie ją zaprzęgliśmy do pracy na korzyść naszych klientów.

    Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, chętnie pomożemy. Skontaktuj się z biurem: tel.: 32 723 23 63

  • Wszystko na temat SALDEO

    Czym jest Saldeo?

    Saldeo jest aplikacją on-line (czyli dostępną poprzez przeglądarkę internetową). To platforma do komunikacji oraz przesyłania dokumentów pomiędzy biurem rachunkowym i jego klientami. Dzięki temu biuro ma możliwość rozszerzenia swojej oferty o usługi on-line dla klienta.

    Czym Saldeo nie jest? 

    Saldeo nie jest programem księgowym. Nie jest także księgowością on-line, w takim rozumieniu, że klient rozlicza swoje dokumenty samodzielnie, bez pomocy biura rachunkowego. W Saldeo konto klienta jest przypisane do biura rachunkowego, które go obsługuje i które odpowiada za wykonywanie rozliczeń.

    W jakich przeglądarkach można logować się do Saldeo?

    Internet Explorer 7 i 8, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari.

    Czy można wypróbować działanie aplikacji Saldeo?

    Tak. Na stronie jest dostęp do konta DEMO, które pozwala na podgląd działania systemu. Dodatkowo jest możliwość założenia indywidualnego konta testowego – samodzielnie poprzez stronę internetową lub poprzez wcześniejszy kontakt z nami.

    Jak chroniony jest dostęp do Saldeo?

    Dokładamy starań, aby Saldeo było bezpieczną aplikacją. Baza Saldeo jest zgłoszona do GIODO, gdzie figuruje pod 118724. Dane są zabezpieczone poprzez: 
    • - szyfrowane logowanie do aplikacji przy użyciu klucza SSL (Secure Socket Layer), dzięki czemu nie mogą być przechwycone i rozszyfrowane przez niepowołane osoby. 
    • - wyłącznie Użytkownik ma dostęp do swoich danych, za pomocą indywidualnego loginu i hasła do konta.
    • - aplikacja jest zabezpieczona przed ewentualną utratą danych Użytkownika – zabezpieczenie polega na codziennym wykonywaniu kopii zapasowych danych.
    • - budynek i urządzenia (serwery), na których przechowywane są dane Użytkowników są klimatyzowane, zabezpieczone w monitoring na wypadek kradzieży, czujniki pożaru oraz         zabezpieczenie przed spadkiem napięcia w postaci zasilania Serwera z podtrzymaniem bateryjnym oraz generatorowym.

    Jakie dokumenty można wystawiać przy pomocy Saldeo?

    Saldeo pozwala na wystawianie faktur VAT, korekt, duplikatów, faktur zaliczkowych i faktur Proforma oraz rachunków. Te dokumenty można wystawiać także w innych walutach z automatycznym pobieraniem kursu waluty ze strony NBP.

    Na czym polega automatyczne przesyłanie rozliczeń dla klientów?

    Do wybranych przez biuro deklaracji z programu księgowego czy Płatnika przygotowywane są analizatory, tzn. biuro dodaje wybrane deklaracje do dokumentów klienta. Pogram rozpoznaje te deklaracje i na ich podstawie uzupełnia rozliczenie klienta oraz przesyła mu maila z informacją od dodaniu przez biuro rachunkowe rozliczenia (z kopią do biura).
     
    Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, chętnie pomożemy. Skontaktuj się z biurem: tel.: 32 723 23 63
  • Jak wysłać skany dokumentów do MC-OFFICE?

    Przygotuj dokumenty

    Przygotuj dokumenty do skanowania. Nie musisz układać ich chronologicznie, ale staraj się nie wysyłać dokumentów dotyczących różnych miesięcy razem. Dokumenty możesz zeskanować łącznie (do jednego pliku PDF), ale pamiętaj że jeśli wśród tych dokumentów są faktury wielostronicowe musisz oddzielić je od innych czystymi kartkami (przed i po), żeby system mógł je rozpoznać i prawidłowo odczytać. Zeskanuj dokumenty do pliku PDF, zadbaj by jakość skanu była odpowiednia.

    Zaloguj się do SALDEO

    Przejdź na stronę SALDEO i zaloguj się używając nadanego loginu i hasła. Możesz zalogować się również przez naszą stronę >>tu<<

    Znajdź panel obsługi

    Po zalogowaniu pojawi się strona główna SALDEO. Po prawej stronie znajduje się Panel Obsługi a w nim menu Dokumenty. Wybierz +Dodaj

    Wyślij dokumenty

    Wybierz miesiąc i rok którego dotyczą dokumenty i naciśnij +Wybierz plik z danymi. Wybierz plik ze skanami dokumentów. 

    To wszystko!

    Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, chętnie pomożemy. Skontaktuj się z biurem: tel.: 32 720 29 28

  • 1

 
 

AcyMailing Module